Wednesday, July 31, 2013

Wordless Wednesday #5 Kodomo tachi

As salam..


3 A
Ammar, Aleesya,Amirul
Susah betul nak bergambar betul2 bila bertiga..haisshhh..

13 comments:

  1. anak dh besar mmg susuah kan kak.hmmm.morning kak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu la..proses nak membesar tu mencabar betul..sabar2..nanti bila dah besar lain plak cabarannya..hihi..

      Delete
  2. comelnya aleesya pakai tudung..

    ReplyDelete
  3. Salam kunjungan balas & salam kenal mama kaori ☺☺

    Memang susah nak amik gambar anak2. Sama lah mcm saya.

    ReplyDelete
  4. mmg susah...tp comei gambar candid mcm tu..real..

    ReplyDelete
  5. Comey jer..geram nengoknya tau..

    ReplyDelete
  6. Ammar tu yg keletahnya lebih. Abang dan kakak dan maintain, adik yg lincah.
    Tapi suka tengok gambar yg tak ready macam ini - mesti senyum bila tengok kan:)

    ReplyDelete
  7. Kakak ni penyayang kat adik2. Ammar nampak lincah..heee...mesti susah nak ambil gambar dia. Mau lari saja...haha

    ReplyDelete
  8. sama kita yer....sengakatan.....comey2 belaka..abg tu umur berapa?

    ReplyDelete

Feel free to comment or suggest..TQ :)