Wednesday, July 24, 2013

Belajar masak bersama masterchef?

As salam..
Kepada mereka yang berminat untuk belajar memasak..menu masakan sempena ramadhan dan syawal..istimewanya belajar memasak bersama finalis masterchef 2 tu...cepat2 sms no phone yg tertera!!
P/s : nanti depa bagi buku resepi siap!!

11 comments:

  1. wahhh.. now everyone can cook.. huhu..

    ReplyDelete
  2. best gila..bila masterchef nak datang sini pulak...hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. nanti kita tanya penganjur Noxxa..:)

      Delete
  3. Replies
    1. itu la..mmg boleh google tapi tips utk masak cepat dan sedap tu susah nak dapat..haha..

      Delete
  4. Dah macam-macam cara nak bagi org senang masak sekarang ni. Kalau tak tahu juga tak tahulah:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu la kan kak zakie..ni pegi belajar masak tak reti masak lagi tak tahu la..haha..

      Delete
  5. masak tu reti je..rajinnya tidak.uwaaaaaaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. bagusla eca pandai masak..akak ni kureng bab memasak..haha..

      Delete
  6. Seronoknya. Tapi malas betul bab2 nak memasak ni. Takut tak sedap. Hee~

    ReplyDelete

Feel free to comment or suggest..TQ :)