Friday, September 27, 2013

Separuh Jiwaku Pergi..

As salam..

Sejak semalam en hubby takde kat umah..untuk ntah ke berapa kali dah en hubby di panggil utk outstation..kali ni ke Uum, Sintok, Kedah..untuk ntah ke berapa kali jugak la hati aku tak keruan..resah..risau..sedih..bila en hubby takde..mmg sejak dari dulu setiap kali dia takde mesti aku susah hati..bukan sebab tak percayakan dia..tapi aku memang takleh kalau en hubby takde..huhu..

Mula la rasa cam nangis..hati cepat sensitip betul..tidur malam pon tak lena..mmg takleh tido di buatnya kalau dia takde..tapi makan tetap lalu cam biasa..haha..harap2 en hubby tak terbaca entry merapu aku ni..haha..malu i nanti..hihi..

Tapi mmg aku takleh hidup tanpa dia..rasa macam separuh jiwaku pergi bila dia takde..kehkehkeh..jiwang plak..haha...


5 comments:

  1. Kakak rasa kita samalah. Meh kakak bagi petua sebelum nak tidur sembanglah (call samada dia call kita atau kita call dia) tak kisahlah sembang sampai mengantuk lepas tu baru tidur... kalau tak memang akan golek sana golek sini susah nak tidur...

    ReplyDelete
  2. mmg kalo hubby takde sunyi je kan.. deqla pun dah rasa mcm tu..sbb hubby ada gak out station..kalo ada anak tak kesah la.. ada gak pengubat sepi.. tp apapun mujur ada kucing2.. ok la kan.. dari takde sesape...hihihi...

    ReplyDelete
  3. hamboiii jiwangnye cik kak ni
    stended le tu...sayangkan isteri tinggal2kan
    jgn sedih2 na, sok kita pi soping nak hihi

    ReplyDelete
  4. laa.. nape tak ikut je? leh jalan2.. hehe..

    ReplyDelete

Feel free to comment or suggest..TQ :)