Thursday, September 26, 2013

Boleh tercekik mak bapak kalau macam ni..

As salam..

Pagi ni nak mengomel pasal si kecil ammar..budak kecik yang semakin lasak..letih mak bapak kalau bawak keluar jalan2..or makan kat kedai makan..tak reti nak letih sungguh..ade jer akal dia..yang letih mak bapak dia..en hubby pon pening ngan anak no 3 ni..tak macam aleesya ngan ayun dulu..huhu..

Setiap kali pegi kedai makan kan..mesti waiter offer nak amikkan baby chair kan..aku byk kali tolak pelawaan dia utk amikkan sebab aku dah tahu..adik ammar takkan duk diam lam baby chair tu..tak sampai 5 minit duduk mesti dia kembali ke pangkuan aku..haha..

Tengoklah gayanya bila duduk atas baby chair..buat mak bapak dia susah hati jer..nak makan pon tak senang..haha..





p/s : boleh tercekik mak bapak kalau tengah makan ni..haha..



16 comments:

  1. farah bakal melalui juga fasa2 macam ni kemudian, In Shaa Allah... bersedia jerlah...he he he...

    click Save 22 satu untuk akak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..goog luck farah!! bila due?

      tq ya!

      Delete
  2. macam anak sedara Ros jugak.. dia memang tak nak kalau kita letak dia kat baby chair.. duduk tak diam dia kang dalam tu.. hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..anak sedara ros mmg tanak duduk..yang adik ammar ni mmg nak duduk tapi tak duk diam..geram betul!!

      Delete
  3. Replies
    1. sebab comel tu la tak jadi nak marah..haha..

      Delete
  4. hamboii...kemainn dia
    anak2 tgh melasak mama_ka0ri gitu le gayanye
    comel jekkk...cubitkan pipi dia sekali
    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..itu la..bukan main lasak lagi dia..

      mmg comei..hari2 kena gomol ngan mama dia..haha..

      Delete
  5. Alolo comei aih.. =D
    Sama la anak farah pn tak nak duduk diam..

    ReplyDelete
  6. Hihi... tengoklah gaya dia selamba siap senyum lagi. Mana ada rasa bersalah. Cute aje kan:)

    ReplyDelete
  7. lekat tulang ayam kalau gaya gini.. hahaha..

    ReplyDelete
  8. pernah laluinya...sabor jelah ek... hehehe..

    ReplyDelete
  9. he3..harap tak smpai tercekiklah kak =) bhya btol..silap2 boleh terjatuh

    ReplyDelete
  10. aktif sungguh.. mmg x reti dok diam nih.. tp kalo dok diam je ssh hati jugak kan...hihi..

    ReplyDelete

Feel free to comment or suggest..TQ :)