Wednesday, August 20, 2014

Wordless Wednesday #19 Bila sel-sel otak berhubung..

As salam..

Nak marah ke nak gelak bila sel-sel otak anak-anak berhubung...huhu...nak nangis rasa bila pegang botol bedak...tinggal separuh dah...haha..


posted from Bloggeroid

19 comments:

  1. gelak jer... join skali kalau mampu, baru x stress nak mengemas he3

    ReplyDelete
  2. Hahaha... comellah sayang. Tak apa mama marah tapi auntie sukalah tengok:)

    ReplyDelete
  3. haha sama yang kat umah dik an ni akak....tp diorang tak pakai kat muka...diorang tuang ke lantai lpastu dok main macam luncur salji huhu...

    ReplyDelete
  4. Sheila sama la...Emir pun suka main bedak jugak..hahaha

    ReplyDelete
  5. hihi...
    budak2 usia ni mmg aktif terokai dunia..

    ReplyDelete
  6. Memula rasa nak marah tapi bila tengok pehtu amik gambar dia.. terus hilang rasa marah.. hehehe..

    ReplyDelete
  7. hahaha..nanges..sebab bedak habis dibuat main..gelak sbb budak2 ni makin comel nmpknya.. haha.. sama lah dgn teruna sy tu...suka main bedak..

    ReplyDelete
  8. Ekekeke...Bebudak dan bedak memang sinonim. Sebab tu kena sorok. Kalau dapat memang habis sebotol, Tak pon buat lantai licin pastu dorang main luncur bedak..ppffttt...☺☺

    ReplyDelete
  9. todiaa..mandi bedak...mesti main salji2..kehkeh..

    ReplyDelete
  10. Hahaha..ni mesti kes main zombi2 ni. :D

    ReplyDelete
  11. kakak dia join tak ni..? hahaha...

    terdengar dengar suara aleesya sebut "hangpa~!!" hahaha

    ReplyDelete
  12. Hahaha : ) Da jadi tepung komak da ha..hehe..

    ReplyDelete
  13. amboii,..bila sel-sel otak berhubung,.. hasilnya menakjubkan mama :)

    ReplyDelete
  14. eh, baru baca entry ni.. laaaa, budak-budak memang suka main bedak agaknya. hahahaha... lepas ni, kena letak bedak kat tempat tinggi2 XP

    ReplyDelete
  15. haha.. sabar je la.. esok2 saya dah ada ank pun rasanya gini la juga..

    ReplyDelete

Feel free to comment or suggest..TQ :)