Friday, August 15, 2014

Percaya tak?

As salam...

Hari ni saje nk interprem...bukan nk tunjuk apa...nk tunjuk tudung cantik tapi murah...korang percaya tak kalau aku kata selendang ni harga dia rm 3 selai...hahaha...mesti korang macam nak percaya tanak percaya jer kan?? Memang betui pon..selendang ni rm 5 selai..tapi bila beli byk dpt rm 3 selai...selesa pakai sebab ringan..cuma kainnya agak jarang sikit...kena pki inner yg tutup leher sekali tu..tapi selesa jer pakai sebab tak berpeluh pon..best lah!! Aku ni plak jenis tak kisah jer pakai tudung tu murah ke mahal..janji comel di mata aku, selesa dan menutup aurat..



Ok, bye!

Eh, lupa nk bagitau...selendang tu aku beli kat pasar kemboja...hihi...

posted from Bloggeroid

25 comments:

  1. mama tak reti nak berlilit bagai ni.. hati teringin nak bershawl...

    ReplyDelete
  2. pasar kemboja kat paya jaras tu yer... c2 brng mmg murah2 kan... biar murah asalkakn menutup aurat kan...

    ReplyDelete
  3. percaya kak percaya...mana muka orangnya ni???

    ReplyDelete
  4. pasar kemboja kat parit buntar tu ke?
    singgah sini dari segmen mialiana <3
    Mind Meld

    ReplyDelete
  5. hukalohh.. tunjuk full la kalau berani.. hahaha...

    ReplyDelete
  6. pasar kemboja memang murah..cantik shawl..

    ReplyDelete
  7. Murahnya...cantik plak tu..klu kat sini erm paling murahpun rm12...huhu...cuma sy ni tak pandai sgt pakai shawl..huhu

    ReplyDelete
  8. belanja selai mama kaori..
    kita pun suka selendang ni. beli kat pasar mlm sepuluh ringgit..kalau kt kl baru dpt rm5..

    ReplyDelete
  9. awak... kenapa murah sangat... ya ampun...

    ReplyDelete
  10. wahh. murah gileerrrr..huhu

    pasar kemboja tuu kat mana kak?hihi

    ReplyDelete
  11. wah, bestnya. murah pula tu! nak juga......

    ReplyDelete
  12. dah lama dik an tak p pasar kemboja huhu..

    ReplyDelete
  13. Pasar kemboja tu kat mana.. nak pegi jugakk.. hehe

    ReplyDelete
  14. ni memang boleh borong dan jual semula kat kengkawan atau online ni. hehehehe

    ReplyDelete
  15. Yang bercorak je ke ada? Yang plain tadak? Nak pakaikan kat lego. Hahahaha...

    ReplyDelete
  16. lerhh bestnyer kak tolong beli ler untuk kiterrrr

    ReplyDelete
  17. singgah dan follow sini dri belog kak mialiana :))

    ReplyDelete
  18. Kain murah2 biasenye tak tahan sgt. Tapi selalunye shawal 5 hinggit ni selesa sebab kain dia ringan. Kan..? :)

    ReplyDelete
  19. lama dah dok taram nk pergi pasar kemboja...teringin nk pergi tp belum smp2 lagi..;p

    ReplyDelete
  20. Kak.. Kalau sy pn x kisah la tudung murah sekalipun.. Jnji blh pakai, bila pkai nmpk kemas.. Ye dok.. Hrga lain kira.. Hehe

    ReplyDelete

Feel free to comment or suggest..TQ :)