Friday, August 8, 2014

Aleesya dah pandailah..

As salam...

Anak dara kusyuk jawab soalan buku aktiviti...semangat betul dia buat keje...x hirau dah adik2 duk terpekik-pekik main ngan kucing2..







Tak sangka Aleesya pandai buat sendiri buku aktiviti dia...hadiah harijadi dia tempoh hari la tu..aku terpuji dia...tak sangka pandai plak dia menjawab...

Aku : ehhh...pandainya Aleesya...

Aleesya : kenape?? Ingat Aleesya tak pandai ke?? Aleesya pandailah...

Adehhh...terkedu aku dibuatnya dia jawab camtu...bertuah betul anak...ingatkan nk ucap terima kasih ke apa...hahaha...

posted from Bloggeroid

11 comments:

  1. anak2 perlukan semangat untuk belajar.. pujian itulah semangat dia. moga Aleesya terus rajin belajar

    ReplyDelete
  2. haha bebudak sekarang pantang dipuji akak hehe...

    ReplyDelete
  3. hihihih pandai aleesya jawab...mesti le pandai kan aleesya sebab tu laju jeeee buat buku aktiviti...ini mcm mmg hujung bulan kene beli lagi buku aktiviti ni heheheheeh.... takpe2, lieya suke jek budak2 suke buku nie....bijak ...otak berjalan nanti....skrang ni budak2 lagi suke ngadap ipad la tab laaaa...ishh tak elok tu..... biar anak2 kite jadi ulat buku kan....

    ReplyDelete
  4. Anak-anak seusia Aleesya kena selalu puji sebagai satu motivasi diri sebenarnya.
    Kakak percaya tak lama selesailah dia buat semua tu. Kena belikan buku baru lepas ni.

    ReplyDelete
  5. Rajinnnya..selalunya budak pandai kalau buat buku latihan sekejap je buat semua latihan..

    ReplyDelete
  6. pandai menjawab tu ikut acuan sapa..? hahaha...

    ReplyDelete
  7. hehehe..bijak nya anak dara ni.. pandai jawab tandanya bijak Aleesya ni...hehe

    ReplyDelete
  8. Wah.. Khusyuk wat kerja rumah.. Moga istiqmah..

    ReplyDelete
  9. hahaha.. amboi ayat dia.. x menahan. hehe.

    tapi budak2 sekarang memang pandai jawab dah. soklan yang ditanya pun x tahu nak jawab macam mana -.-

    ReplyDelete
  10. Haaha.. Amboi.. Eksyennya dia.. Pntang dipuji sikit..

    ReplyDelete

Feel free to comment or suggest..TQ :)