Tuesday, September 23, 2014

Senarai peserta GA Merdeka mama ka0ri

As salam...

Lagi tinggal 2 hari untuk tarikh tutup GA Merdeka Mama ka0ri...pada mereka2 yang belum join tu sempat lagi la nak ambil gambar dengan bendera walaupon rasa macam dah ketinggalan zaman..hahaha..

Di sini aku update senarai peserta yang dah pon meletakkan gambar kreatif memasing..nanti sesambil tu korang boleh jugak blogwalking mereka yang dah join ni yer..sambil tengok skill bergambar..sesambil boleh blogwalking..tak gitu?

Senarai Peserta GA Merdeka Mama ka0ri

7. Pha Is
 
Seramai 19 orang peserta yang join setakat ini..terima kasih pada semua yang sudi join GA Merdeka mama ka0ri yang julung2 kalinya diadakan..insyaAllah..kalau ada rezeki lebih..sume peserta akan dapat hadiah nanti..hihi..

Jom2 meriahkan lagi GA Merdeka mama ka0ri di SINI !!

Nak tengok hadiah? boleh klik SINI dan SINI..

Cepat2!! Sebelum tarikh tutup tak lama lagi!!


11 comments:

  1. Eh... cepatlah join kawan-kawan tinggal dua hari lagi tu
    Kakak sekadar memeriahkan blog kawan yg selalu singgah blog kakak walau penyertaan tak menepati syarat:)

    ReplyDelete
  2. huhuhu.. bila nak create entri nie.. gambar masih dalam kamera lagi..penyakit m betul la..

    ReplyDelete
  3. Maafkan ana kak..tak sempat join kali ni. Hm..

    ReplyDelete
  4. ooo tahniah buat semua..
    support kengkawan sambil ceriakan blog sendiri jer..

    ReplyDelete
  5. No 3 disini, tak sabar nak tunggu update senarai pemenang hehe

    ReplyDelete

Feel free to comment or suggest..TQ :)