Thursday, September 11, 2014

Segmen Ben Ashaari Impian ku seorang blogger

As salam...

Rasa belum terlambat untuk aku join segmen abg Ben..korang mesti tahu dah segmen ni kan..sebab ramai jer yg join tadi..aku jer yang baru terhegeh-hegeh nak join..haha..


Klik banner untuk join tau!!

Segmen yang mudah jer...ceritakan latar belakang korang sikit, apa yang best kat blog korang dan apa impian korang sbgi blogger....ok..meh sini nak citer..


1. Latar belakang mama ka0ri
Aku berasal dari Terengganu..berkahwin dengan orang Kedah dan sekarang menetap di Kedah..berumur 31 tahun..dikurniakan anak seramai tiga orang iaitu Aleesya, Amirul (Ayun) dan Ammar..


2. Kelebihan blog
Sebenarnya tak tahu nk citer apa kelebihan blog ni..sebab byk berkisarkan kisah aku dan anak-anak..pendapat dan pengalaman aku..apa2 info yang aku belajar aku share di sini..ini pon untuk kenangan di masa hadapan..dan kadang2 menjadi rujukan pada diri sendiri...dan harap apa yang diceritakan di sini dapat memberi rujukan kepada pembaca juga..

3. Impian
Memula berblogging langsung tiada impian..cuma nk simpan kenangan bersama anak-anak..tapi bila ramai dh mula berkongsi menjana pendapatan dgn blog..aku mula aktif kembali dan berharap perkongsian kisah keluarga dapat dijadikan rujukan untuk pembaca..dan sambil2 menambah pendapatan..walaupon nampak sedikit tapi aku percaya..sikit2 lama2 jadi bukit...dan lagi satu harap dapat berjumpa dgn blogger2 rakan cyberku..!!

Itu sajer!!




12 comments:

  1. Salam perkenalan dr segmen yg sama. sempat lg tu join..hihi

    http://dakeina.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

    ReplyDelete
  2. semoga apa yang diimpikan menjadi realiti..

    www.mamaniza.com

    ReplyDelete
  3. yeahhh sama suka-suka..semoga apa yg dihajati akan tercapai

    ReplyDelete
  4. jom jumpa kiterr.eh duk kedah ker.ingtkan nibong tebal

    ReplyDelete
  5. Same ah kak! Teringin nak jumpe blogger2 yg rajin ngat menaip hari2 3 4 entri. Hikss! Moga2 impian jadi kenyataan. Selamat bersegmen. :D

    ReplyDelete
  6. Good luck...
    moga segala impian menjadi blogger tercapai... amin! :)

    ReplyDelete
  7. Dari segmen yg sama ☺☺

    http://sharingiscaring-fiza.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

    ReplyDelete

Feel free to comment or suggest..TQ :)