Thursday, July 10, 2014

Anak yang amat bertuah..

As salam...









Sejuk perut ibu yang mengandung kan...tak suruh tapi offer diri nak buat...yang dilipatnya cuma seluar..baju tak reti lipat..haha...takpe nak...pelan2 belajar...nanti pasni lipat baju memasing yer...lega sikit keje mama..

Ayun memang anak bertuah!!

posted from Bloggeroid

15 comments:

  1. Ya Allah, mmg bertuah sgt ayun ni...ringan skit keje mama...mmg sejuk perut mama mengandungkan ayun ni...

    Pssttt ayun,pasni meh lipat kain kat umah acik umi plak ekekekee, acah je ;)

    ReplyDelete
  2. Aminn... insya-allah dah dilentur dari awal memang akan berterusan jgn bimbang..

    ReplyDelete
  3. wah baguslah ringan kerja mamanya sikit lepas ni....

    ReplyDelete
  4. bagusnya Amirul, kurang beban Mamanya.hehe

    ReplyDelete
  5. Aloooo rajin dia tolong mama dia ek...meh tolong akak pulak bleh ?

    ReplyDelete
  6. wahhh... bertuah ada anak mcm ayun.. dah boleh di harap ni.. rajin & good boy..:)

    ReplyDelete
  7. wah bestnyer ringan sikit kerja ibu pasni.tinggal nak lipat baju je hehe.berapa tahun ni kak shila?

    ReplyDelete
  8. bertuah sangat.. rajin tolong mama.. :)

    ReplyDelete
  9. tolong lipt bju rumh antie..boleh..

    ReplyDelete
  10. pandainya ayun...abang abdul lipat kain masih kena pakai "kotak" yang direka utk lipat baju tu..hihi. kalau tak, lintang pukang!

    ReplyDelete
  11. rajinnya ayun.. nanti datang rumah kami boleh tolong lipat baju kami sama.. haha..

    ReplyDelete
  12. Masa kecik mmg suktolong kakak lipat baju...skang tiba2 malas

    ReplyDelete
  13. Rajin nye anak ni. Anak sape la tuh. Hehe

    ReplyDelete

Feel free to comment or suggest..TQ :)