Wednesday, June 12, 2013

Pool !!

As salam..

Ini cerita ketika kami ke rumah baru kawan kita..Kesoma Rai di Shah alam..area mane kat shah alam tu aku dah lupa nama tempatnya..yang tahu dia duduk apartment yg lagi besar dari rumah lama..lagi senang sebab ade lift..dulu umah lama jalan kaki naik atas sampai tingkat 4 baru sampai umah dia..skang tak payah susah2.. naik lift jer...Alhamdulillah..umah dia yang baru ni pon besar dan nampak selesa dari yang dulu..

Agak lama tak jumpa ngan kawan kita ni...last jumpa aku ingat mase kat Nilai..tu pon tak sempat borak lama sebab aku pegi kursus mekap kat Nilai pon sekejap jer..keletihan melampau..pastu habis kursus terus balik sebab dah nak masuk keje plak..mase tu adik ammar baru 3 bulan..so, lebih kurang 7 bulan jgk tak jumpa kawan aku ni..dari mengandung sampaila bersalin baru jumpa..haha..

Plan nak jumpa kat Kedah..sekali plan aku plak lari..tak sama ngan dia..so, terpaksa diaorg postpone dulu nak tgk umah baru kami..kami dulu yang tgk umah baru diaorg..hihi..

Ehhh..aku melalut plak..menda yang nak diceritakan bukan pasal dia yer..tapi pasal swimming pool yang ada kat apartment dia..hahahahaha...aktiviti yang anak2 memang sgt suka..mandi swimming pool..walaupon masing2 tak reti swimming..haha..dan orang yang paling seronok adik ammar la...dia memang suke main air!!!

Tu diaa....kemain lagi tepuk air..

Seronok kemain dia..

Aleesya belajar berenang

eesya n iyun

Gamba abah dan anak2..plus gamba anak Kesoma Rai..(aqil)





6 comments:

  1. salam kenal...budak2 memang suka dgn air kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi ita..tu la..budak2 memang sgt suka ngan air..
      anak no 3 saya ni pantang tgk bilik air terbuka..merangkak laju jer masuk..haha..

      Delete
  2. len kali datang lagi naa..

    uish..mana ada lagi besar dari rumah lama..yg ni lagi kecik la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..boleh2..

      yang kali ni besar tang dapo ngan ruang tamu..hihi..

      Delete
  3. wahh seronok!
    kalau la anak2 sy dapat nih
    mmg keje berendam je lahh

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang seronok!!
      anak2 sampai tanak naik..haha..

      Delete

Feel free to comment or suggest..TQ :)