Wednesday, October 15, 2014

Wordless Wednesday #23 Raya Haji

As salam..

Gambar raya haji anak2 dan sepupu mereka merangkap anak susuan aku..



Hari ni wordless..tamau citer byk...:p

posted from Bloggeroid

25 comments:

  1. Macam adik beradik je. Muka ala2 je. :D

    ReplyDelete
  2. Mereka tak batal tu bila dah baligh kelak
    Suka tengok dah macam bukan sepupu pun..
    Mesra betul:)

    ReplyDelete
  3. sejuk tengok muka bebudak ni
    comel2 belaka :)

    ReplyDelete
  4. wahhh ade anak susuan....lieya ni susu mmg cukup2 makan anak2 jek..seronok gak ade anak susuan kan...

    comel2 muke anak2 syurga nieh....riang ria ajekkkk eeheheheeh

    ReplyDelete
  5. ala nak jugak anak susuan..cari baby gugurl lah..ada sesiapa nak cari ibu susuan tak hehehehe

    ReplyDelete
  6. Happy jer semua... comel2 belaka...:)
    (sy hari ni patut WW tapi terbebel lah pulok..haha)

    ReplyDelete
  7. seronok je rasa ada anak susuan kak. sama la macam kakak dengan along. diorang bersalin selang sehari je. dedua jadikan anak susuan. walaupun dedua tu sama2 perempuan

    ReplyDelete
  8. seronok mereka dapat berjumpa...

    ReplyDelete
  9. Anak susuan..
    Wah dah jd adik beradik kan.

    ReplyDelete
  10. haii comel-comel aunty...dh besau dh smue ek
    ada anak susuan awak ek? melimpah ruah rezeki tuuu...alhamdulillah!
    kite anak sendiri pon nyawa-nyawa ikan nk susukan hihihi

    ReplyDelete
  11. oh, akak ada anak susuan rupanya... comel2 je semua ^^,

    ReplyDelete
  12. oh, saya tlg klik2 semua iklan kat blog akak sekali ^^,

    ReplyDelete
  13. anak susuan...dah macam anak sendiri..
    bertuah mereka

    ReplyDelete
  14. Ehhh, alahai. comel jee kakk. hehe. muah ciked. :P

    ReplyDelete
  15. wah akak ada anak susuan ? salute akak :)

    ReplyDelete
  16. Sy rya dlm pntng hritu.. X best..

    ReplyDelete

Feel free to comment or suggest..TQ :)