Saturday, October 11, 2014

Bukan nak merajuk...

As salam...

Huwarrgghhh...seminggu jugak meninggalkan blogku kesepian tanpa berita...bukan nak merajuk...bukan nak menyepi...tapi hensetku rosak...baru berapa bulan pakai dh pandai nk tunjuk perangai sebenar...haishh!!

Laptop pulak aku memandai p format..pastu xleh nk install driver..sampai sudah xleh guna lagi..takde masa lagi nk godek2..haha...padan muka aku sebab pandai sgt!!

Ni up entry guna henset jer...blogwalking guna henset jela dua, tiga hari ni..tak puas nak membaca bebelan korang...gambar pon jenuh tenung nk tengok..haha..


Buh gamba bonus ngan hensem boi satu!!

posted from Bloggeroid

12 comments:

  1. heheh mmg mati kutu kalau hs rosak..

    ReplyDelete
  2. Lama menyepiiii.. Sedihnye laptop terformat. Ape pun tak boleh. -,-

    ReplyDelete
  3. Saya pun geram dgn hp ni sejak dari awal beli menunjukkan perangai..

    ReplyDelete
  4. Sp pula xdan nk buka lptop.. Hihi

    ReplyDelete
  5. patotla lama xnampak entry akak.. kejap ada kejap xde.huhu

    ReplyDelete
  6. CT pun sminggu lebey jugak tak hiraukan blog. sibuk..

    ReplyDelete
  7. lorrr patut lah 'hilang' sekejap... mencari jugak... hihi...

    ReplyDelete
  8. KM bukan tak hirau... mls nak mengarang.. topik dah ada huhu...

    ReplyDelete
  9. setakat ni saya format laptop, xde lagi masalah.... xpelah kak... sabar je la banyak2. hehe... eh, ada gambar selfie gitu... :D

    ReplyDelete

Feel free to comment or suggest..TQ :)