Tuesday, November 12, 2013

Jalan-jalan tengok binatang @ Zoo Taiping..

As salam..

Tempek gamba mase pegi Zoo Taiping tempoh hari..jalan2 makan angin ngan anak2 dan en hubby sebab en hubby dah janji nak bawak jalan2 lepas abis PRK Sg Limau..anak2 bukan main seronok cakap nak pi tgk binatang..lagi2 Ayun..sangat suka ngan binatang..

Cite ni last week punya cite..kami bertolak dari umah dah kul 11 lebih..sampai pon dah tengahari..tgk2 langit cam mendung nak hujan tapi tak hujan lagi..berdoa semoga jangan hujan..en hubby ajak naik tram sebab bawak budak2 tu..takdela penat sangat pusing zoo tengok binatang..elok2 kami habis pusing zoo naik tram..hujan terus turun ngan lebatnya..Alhamdulillah..sebab sempat juga kami anak beranak tengok binatang..haha..

Takde cite panjang..layan gamba jela..hihi..







Gamba amik tak banyak..alasan sebab hujan n terjumpa jiran rumah yang dulu..ralit berborak ngan dia sebab dah lama tak jumpa..dah anak dua pon dia..hihi..:)








16 comments:

  1. dekat dah tu ngan rumah sy..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo ye ke...umah Mell kat mane? taiping tu ke?

      Delete
  2. Best tu..dah lama sya x g zoo taiping ni..pling suka tgk marmoset..comey je..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ah..anak2 la seronok sgt pon..paling suke diaorg tgk zirafah..sbb ada lam madagascar..haha..

      Delete
  3. pandai kata ayun suka p zoo...kak tengok, mamanya terlebih suka tu,hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..kak anim ni..mama tumpang happy jer,,:D

      Delete
  4. Seronok budak2 gi zoo.. mama dia pun yerk?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe...mama dia pon tumpang sekali la..

      Delete
  5. pencinta haiwan.
    seronokkan dapat tgk secara live.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..anak2 la paling suke bila tgk live..lagi2 zirafah ngan zebra..haha..

      Delete
  6. Kalau masuk zoo mesti ada bergambar dgn binatang...mana binatangnye ye? Semua tido kot...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi..kami naik tram mmg tak benti..lalu jer..gamba binatang tak sempat amik sebab duk pegang anak2 kot jatuh..en hubby yang byk amik gamba binatang..ada lam henset dia..:)

      Delete
  7. syoknye.. x penah smpai sana lagi.. zoo negara je la pegi pun.. tu pun dah lama...huhu...ada lesung pipit rupanya mama kaori ni yer... ;)

    ReplyDelete
  8. manenye gambau binatang? hihi
    dh lama x ke sini, kalau pi tepen pon x masuk zoo
    pi umah abg ipar jek

    ReplyDelete

Feel free to comment or suggest..TQ :)