Monday, November 18, 2013

Budak lasak!!

As salam..

Tengokla ragam anak lelaki kita ni..panjat sana panjat sini..last jatuh2..bibir berdarah..nangis..pastu sambung main lagi..haha..letih betul ngan adik Ammar..dia mmg tak kenal erti serik..kali ni dah masuk kali ke berapa dia jatuh..tersadung..tersungkur..terhantuk..tapi tetap duk main lasak lagi...haiishhh..sabo jela ngan anak lelaki ni..huhu..


sampai darah2..
Nangis tak sampai 5 minit boleh plak dia sambung main..siap gelak2 lagi..haha..sabo jela..

budak lasak





11 comments:

  1. siannya.. budak nak besar memang camtu..

    ReplyDelete
  2. uwaaaaaaa lieya yg nangis tgk darah tuhhhh....

    tapi tu la kan, lieya rase taksah kalo budak2 nie takde tande bibir pecah mase kecik...mesti ade gak sekali ....tu le kenangan zaman kecik heheeheh

    ReplyDelete
  3. aduii.. same ngn syukrii la ni..

    ReplyDelete
  4. hihihi..lasak jugak dia.. tapi kejap je nanges nya kan...? sama lah anak sy tu tak reti diam...hihik

    ReplyDelete
  5. aduhhh... seriau deqla tgk darah tu.. nape snap gmbr tu kak? huwaaaa.. trs deqla scroll ke bawah komen...hukhuk...

    ReplyDelete
  6. Tak per lasak.. jangan manje sangat.. Lasak nanti lebih kreatif.. :)

    ReplyDelete
  7. adoiii sakit tu...siyan diaaa
    takpe adik ammar kuat..power rangerrrr kannn
    tp stended le budak2 jatuh darah nih, jgn kate laki pompuan pon sama

    ReplyDelete
  8. Kesiannya adik... usia begini memang tengah lasak. Apa lagi lelaki biasalah. Selagi sihat selagi itulah ligat tak berhenti. Rehat masa tidur aje kan...

    ReplyDelete
  9. tu namanya budak lelaki...ada parut barulah boleh panggil hero!!

    ReplyDelete
  10. anak pompuan pun 2x5 jer..lasak... kalau sakit..dok laa diam sat..pastu mula balik...huhuh..kiter je dok riso..dia lasak jugak...hihiih..kite kena jaga jagalah selalu

    ReplyDelete

Feel free to comment or suggest..TQ :)