Thursday, October 24, 2013

Eat-Drink-Lepak@KEEV'S

As salam..

Eat.Drink.Lepak bersama en hubby at KEEV'S Kulim..menarik jgk tmptnya..dan makanan dia not bad..boleh dikatakan sedap jgk..rating 4 star blh kasi..hihi..

Sizzling chicken grilled

Chicken Parmigianna

French fries utk adik ammar, air cooling warrior utk abah ( gelas tinggi) , air cucumber apa ntah utk mama..  (gelas gemuk..cucumber+ dragon fruit+celery)..air abah punya sedap lagi..air mama punya masam sikit..

Banana split utk ayun..bersungguh ayun makan sampai habis..mama mintak sikit pon marah..pujuk2 boleh jgk la kasi adik Ammar makan sama..huhu..

Utk kak Leesya takde sebab mase ni kak leesya duk umah atuk Bibah dia..tak pegi amik lagi sebab kak Leesya mengaji Quran..

P/s : Sebenarnya entry ni dah lama..tapi baru publish sebab gamba baru upload..haha..
       (En hubby belanja utk HANTU RAYA itu hari la ni..haha..)





19 comments:

  1. Wah...sesekali makan makanan barat best juga ye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ah..akak ni mmg suke makan chicken chops..hihi..

      Delete
  2. yang pertama tu memang mengiurkan... he he he...

    ReplyDelete
  3. Oh... inilah dia yg dikatakan hantu raya punya selera tempohari ye..
    Memanglah sedap. Kakak tengok pun tahu:)

    ReplyDelete
  4. amboi amboi...saje je nak bagi kita lapar ni... hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi...ajak hubby mama kuar makan...:)

      Delete
  5. awak mmg saje je tau...
    dh terbyg dh kesedapannye tuuu...kena ajak cikabg pekene western la camnni
    takut jadik hantu raya gak ekekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi..ajak cik abg pekena chicken chops gak..sedap wakk...

      Delete
  6. payah juga nak menyebut nama nanti masa nak order..
    tergeliat lidah kak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak anim..kami tak sebut pon..kami tunjuk jer..haha..

      Delete
  7. Sedapnya..dah lama sy xmkan mcm ni =) he3 mmg terliur la..hrga pn pasti gempak kn

    ReplyDelete

Feel free to comment or suggest..TQ :)