Monday, August 5, 2013

Mood raya di hari bekerja..!!

As salam...

Selamat pagi semua..hari ni aku masih lagi bekerja walaupon mood raya dah tiba tapi terpaksa bekerja lagi hari ni...arghhh....terasa amat malas dah nak bekerja..kepala otak sudah jem..takleh nak fikir secara waras dah..tapi terpaksa jugak..hahaha..

Lam kepala takde lain dah fikir selain kampung, kuih raya, baju raya, kasut raya..tapi sume bukan aku punya..sibuk memikirkan persiapan anak2 jer..haha..tak sabar nak balik kampung sebenarnya..lama dah tak balik..rindu ngan kampung halaman..rindu ngan bau pokok2 di kampung..rindu nak pegi pantai!! 
aduhhh..tak sabarnya nak balik!!!

Entry pendek sebab nak kena siapkan keje sebelum cuti raya..

p/s : mood raya..lalalala~

12 comments:

  1. selamat hari raya aidilfitri
    maaf zahir n batin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat hari raya juga anum..maaf zahir batin..

      Delete
  2. mmg da xde mood la nk keje.otak pikir kg aje..walaupn jasad kt opis hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu la pasal..tu yg otak jadi jammed!!

      Delete
  3. Kakak pun masih kerja juga tau, tak apa kita geng hihi...

    Selamat Hari Raya, maaf zahir batin dari kakak tau:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..ade jugak geng..

      Selamat hari raya juga utk kak zakie..:)

      Delete
  4. selamat berkerja yea.

    p/s saya pun masih bekerja hari ini.

    ReplyDelete
  5. Selamat bekerja naaa
    blk kg mana?
    take care n safe journey yek

    ReplyDelete
  6. sama la.. keja jugak hari ni.. esok, lusa pun...hihi

    ReplyDelete
  7. meronta-ronta nak balik kampung.. ;)

    ReplyDelete
  8. mood raya saya xberapa ada..tapi mood nak cuti sebenarnya yang lebih..hehhe

    ReplyDelete
  9. hu3 biasa la 2 =) bila kepala dh ke kg..ape krja pn xjd..p krja pn bt syarat

    ReplyDelete

Feel free to comment or suggest..TQ :)