Monday, January 6, 2014

Happy birthday to me!!

As salam..

2hb Januari 2014..walaupon tarikh tu dah lepas tapi aku nak bercerita jugak tentangnya..kenapa? sebab tarikh tu adalah tarikh yang tak pernah aku lupa dari dulu hingga kini..hihi..tarikh kelahiran aku..selamat hari tua untuk diri sendiri..hoho..

Alhamdulillah..Aleesya melangkah masuk darjah satu..aku pulak melangkah masuk ke umur 31..tak sangka dah setua ini rupanya..haha..kalau dulu2 tengok orang yg umo 31 macam dah matang sangat..bermekap bagai..tapi aku sendiri yang mencecah umo 31 ni tak macam gaya 31 pon..rasa macam masih lagi 20 an..haha..perasan wehh...

Alhamdulillah..diberi kesempatan untuk hidup sehingga kini..diberi kebahagiaan hidup sehingga kini..di kurniakan 3 org cahayamata yang sangat adorable..Alhamdulillah atas kurniaan yang diberi ini Ya Allah..moga hari2 yang mendatang aku diberi kebahagiaan..keberkatan dan kemurahan rezeki yang melimpah..

Terima kasih kepada mereka yang wish birthday aku..semoga segala kebaikan yang didoakan sama2 kita dapat kecapi dan nikmati..insyaAllah..

Dan tak lupa terima kasih en hubby sebab belanja makan kek feberet..walaupon dah selebet rupanya..tapi rasanya tetap sama..anak2 yg makan dulu..mama tak sempat nak makan...haha..terima kasih!


P/s : satu kek dah selebet..lagi satu kek mama sempat makan dulu..haha..!!



7 comments:

  1. hahaha..apa ada pada umur..yang penting hati..hihi

    ReplyDelete
  2. Selamat ulangtahun dari kakak. Ahhh... apa ada pada angka kata Rozita Che Wan.
    Moga terus berbahagia dan murah rezeki hingga akhirnya..

    ReplyDelete
  3. selamat ulangtahun kelahiran kak.. lmbat 4hari je kan..hehe

    ReplyDelete
  4. happy belated birthday kak.. ;)

    ReplyDelete
  5. alahaiii... lmbt singgah.. dah terlepas nk wish... apapun happy belated birthday la eh... moga pjg umur, murah rezeki yer...

    ReplyDelete

Feel free to comment or suggest..TQ :)