Monday, April 8, 2013

politik kotor buat aku menyampah!!

skang ni sume cerita ade kaitan ngan politik..bukak tv pon cite politik..dan aku very sure kalau bukak fb pon penuh ngan cite politik..walaupon dah lama tak bukak fb....arrghhh...sangat stress bila baca..kalau tgk tv lagi la..one side politik aje...huhu...bukan aku tanak amik tahu psl politik tapi nak berpolitik pon biarlah cara yang adil..persaingan cara yang sihat..buat aku lagi menyampah bila tgk tv..aku bukan anti umno ke ape..dan aku bukan penyokong kuat pada PKR..tapi bila keadaan memihak pada sebelah pihak aje..buat aku naik menyampah..

ade ke patut lepas manifesto BN aritu terus buat perbincangan pasal manifesto dia..nak bagitau yg BN duk buat tu mende yang bagus..mmg la bagus..aku tak nafi pon..tapi ape salahnnya kalau buat perbandingan manifesto siapa yang lagi bagus..PKR atau BN..kaji dari segi ekonomi..keperluan rakyat..tgk parti politik mane yang lagi pentingkan kebajikan rakyat..barula rakyat boleh  buat keputusan yang betul mase mengundi nanti..orang yang atas pagar pon boleh menilai mana yang lagi bagus utk dia..sbb orang sekarang bukan tgk pada parti politik mana yang akan memerintah negara...tapi generasi sekarang tgk pemimpin mane yang boleh buat kerja..yang boleh membela nasib rakyat..jangan biar rakyat merana di negara sendiri...

tak pasal2 blog aku ade post pasal politik..haha..

ape2pon Jom Kita Mengundi!! Kuasa di tangan anda!!

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment or suggest..TQ :)