Monday, February 1, 2016

Konon comel sangat la tu..

As salam..

Hari ni tak dapat nak bebel panjang..banyak keje yang perlu disetelkan..tapi tangan gatai nak hapdet blog jgk..so, jadinya kita letak jer dulu gamba anak bujang kedua kita ni untuk tatapan dia bila besar nanti..hahahaha...

Ammar Zulfikar

Orang suh dia senyum..boleh dia buat muka jambu plak..mulut pon muncung macam mulut itik..konon comel sangat la tu..haha..





12 comments:

  1. Bila dia dah besar dan tengok balik gambar masa dia kecik, pasti rindu kenangan tu kan.. ;)

    ReplyDelete
  2. Ek eleh mama ni kan Ammar.
    Memanglah comel pun auntie tengok.

    ReplyDelete
  3. Muka cute nmpk mcm gugurl je. Hee

    ReplyDelete
  4. Fotogeniklah si Ammar. Camera friendly gitu :)

    ReplyDelete
  5. hehe..cute je..mcm malu-malu pon ada ni

    ReplyDelete
  6. hihii..comel je muka mcm tu..cute sgt!
    *lama tak kesini,harap tuan tanah sihat2 hendaknya :)

    ReplyDelete
  7. kecik2 dah pandai buat muka jambu yer.. hehehe

    ReplyDelete
  8. perturun dari sapa la ni kan.. hahaha

    ReplyDelete

Feel free to comment or suggest..TQ :)