Saturday, March 29, 2014

Shopping sampai muntah!!

As salam..

Fuhhh...lega..settle penghantaran cookies ke tapah, pontian, terengganu dan parit buntar..

Ok..aku tamau citer bab biskut pon hari ni..tapi aku nak citer bab semalam..haha..semalam kan aku ngan en.hubby bershopping sakan kt jusco perda bukit mertajam..

Niat asal ke sana nak beli kasut jer..ntah cemane kena rasuk jin shopping..kitaorg pergi dari pukul 3 ptg sampai jusco tutup la..hahaha..kenapa aku bgtau..sebab kitaorg x pernah shopping lama mcm tu sejak kawen..paling lama pon 2, 3 jam jer..aku sampai jalan terhuyung hayang..sebab mengantuk dan sakit kaki..hahaha...gila kan?



Gila sebab tengok harga murah sangat..pastu sume kedai buat sale..sampai tahap lelong terus pon ada..ni sume gara2 jusco dah nak pindah..sale nk tutup kedai...sume kedai buat sale..sampai 70% pon ada..bayangkan set comforter yg harga rm 900..lps sale tinggal rm 100 jer..nk habiskan stok punya pasal..haha..

Byk brg jugak kami sambar semlm...sandal 2 pasang..baju..seluar..tali pinggang utk en.hubby..set meja mkn..meja study kak leesya..jam sorang satu..baju anak2...kain langsir...haha..tu pon en.hubby ajak blk dah..duk lama situ..lagi byk habis duit..



sampai penuh keta kami pulun shopping..haha..


Kalau korang nk dtg habiskan duit lebih baik dtg cpt2..sbb semlm pon x byk dah brg yg tinggal..size seluar pon x byk dh yg ada..huhu..

err...sebenarnya ni entry hari jumaat..tapi ada sedikit masalah teknikal..maklumlah baru belajar nk post entry guna app bloggeroid..haha...

Terima kasih pada teman yg rekemen dan bg tunjuk ajar..sape lagi kalu bukan cik Rai kita..haha..tq byk2 wehh..

posted from Bloggeroid

2 comments:

  1. hahaha.. hoi!! nasib baik kitorang tak sempat terjebak aritu...

    ReplyDelete

Feel free to comment or suggest..TQ :)