Thursday, April 16, 2015

Aku tanya APA KHABAR?

Assalam..

Ya Allah...Ya Allah...Apa aku buat ni?? berjanji nak update tapi langsung tinggal terus blog..adoila...teruk punya orang...sori bebanyak kengkawan...memang banyak citer yang nak diciterkan..konon awal tahun aritu nekad tanak tinggal blog dah..sekali lupa terus..hari ni baru teringat nak bukak blog..seb baik password ingat lagi..kalau tak terkubur terus la...hahahaha..

Apepon...RINDU sangat ngan kengkawan blog sumer!! aku tanya apa khabar? cemane ngan kehidupan skrang? serius rindu giler ngan korang..rase macam lama sangat dah tak bebel kat blog..nak citer pon tak tahu nak citer mane satu dulu..huhu..

Okla..kita citer satu2..tak ikut flow pon takpe la...janji korang tahu ape aku buat sekarang..(macam la ade orang nak ambik tahu..haha..)

First, skrang aku dah pindah..tidak lagi menetap di Bandar baharu, Kedah...sudah menjadi orang Perak sekarang..nun jauh di Behrang..sape2 yang tak pernah denga nama tempat Behrang..meh aku besarkan sikit map..jadi Tanjung Malim..Haaaa...mesti korang tahu kan tempat ni..haha..

Second, tidak lagi menjadi surirumah..tidak lagi menjadi bisneswoman..sekarang sudah menjadi tenaga pengajar pula..yer..betul macam kak zakie cakap..interview yang dulu itu aku BERJAYA...Alhamdulillah..rezeki Allah nak bagi..walaupon pada awalnya memang tak mengharap dah..sebab rasa macam takde peluang..orang lain lagi hebat..tapi bila Allah kata "kun faya kun.." Alhamdulillah...rezeki itu milik Allah..dan hak Dia untuk bagi pada sesiapa...Alhamdulillah..bersyukur sangat2..

Third, ape lagi ek? aku pon tak tahu dah aku update sampai mane blog ni..hahaha...nanti kena baca last entry dulu..baru boleh update lagik..hahaha..

Oklah, new entry will coming soon...banyak kot gamba nak share ni..hahahahaha...

5 comments:

  1. Assalamualaikum...
    pekabar... lama betul tak berkunjung kesini..haha..sama lah kita lama betul tinggalkan blog...hihi..baru nak come back semula..hihi...
    ops! tahniah.. selamat menjadi tenaga pengajar..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah... kakak sihat. Nampaknya Shila pun sihatlah juga kan kalau tak mana ada N3. Cuma bila dah jadi lecturer biasalah bergelumang dgn buku-buku-buku tak sudah. Tak apa. Untung kan banyak dpt timba ilmu dan pahala tu yg terlebih. Ilmu digunakan sampai bila-bila tercatat pahalanya.

    All the best and all of us waiting your next N3..:)

    ReplyDelete
  3. Assalam kaori,
    waaaaaaa
    alhamdulillah
    rezeki kan3 :)

    ReplyDelete

Feel free to comment or suggest..TQ :)