Sunday, June 15, 2014

Buat dua lelaki terhebat!!

As salam...

Sebenarnya aku x tahu pon hari ni father's day..bukak fb pagi ni penuh ngan ucapan hari bapa...bila blogwalking pon ada jgk yg wish father's day...rasa mcm x adil kalau aku pon x buat mende yg sama kan?? Haha...ayat poyo!!

Buat dua orang lelaki penting dlm hidup aku...

Tiada kata yg dpt diluahkan...betapa aku rindukan abah di kampung...terasa x sabar nk blk kampung raya ni nk peluk cium abah...last dpt bersua muka ngan abah tahun lepas..bulan bp aku x ingat...tu pon jumpa kt Johor..kebetulan kenduri kawen adik aku belah suami dia di Johor...sume adik beradik turun hari tu...kenduri kt Terengganu aku x dpt blk...tu yg turun jgk ke Johor...kebetulan mase tu ma dan abah baru blk umrah..rindu nk bertemu muka dan berbual panjang dgn mereka...mase tu abah masih gagah utk berjln jauh...tp skrang..abah dah kurang berjln jauh...ku mohon Ya Allah moga abah diberi kesihatan yang semakin baik...sungguh aku rindu nk bertemu dia...Selamat hari bapa abah!!


Gamba curik dr fb adik lelaki yg jaga abah skrang di kampung ngan ma...mase birthday abah tempoh hari...bulan May..

Seorang lagi lelaki yang cukup penting dalam hidup aku sekarang...siapa lagi kalau bukan en hubby kesayangan ...You're my Hero, my hubby, my bodyguard, my imam, my bff, my true friend, my bestfriend, my sumber rujukan, my counselor, my partner, my business partner, my heart n soul...u are my everything!! Happy father's day!!



Alhamdulillah kerana Allah pertemukan kami di dunia..Alhamdulillah kerana Allah menyatukan kami dan aku berharap jodoh ini berpanjangan...Terima kasih sayang kerana menjadi seorang suami dan ayah yang terbaik utk anak-anak kita...Thank you for everything!!

Zuttou anata no soba ni hana ni naritai...:)

posted from Bloggeroid

2 comments:

  1. camtu lah bila kita berjauhan dari keluarga..
    jumpa mak pak bukan selalu..sedih je kan:-))

    hari bapa kan tak diwarwarkan sangat cam hari ibu..tu kadang kita teralpa

    ReplyDelete

Feel free to comment or suggest..TQ :)